تينا تينا ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تینا حسنی

نوروز 1392

1392/1/10 20:31
345 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازنینم امسال واسه عید نوروز طبق معمول رفتیم قاین و همراه ما خاله عاطفه هم که از چند روز

قبل مهمون ما بود رو بردیم. عید امسال کنار بابایی و مامانی خیلی بهمون خوش گذشت و توی مهمونی

 ها هم اکثرا تو نقل مجلس بودی و با شیرین زبونیهات کلی از وقت هر مهمونی رو به خودت اختصاص می دادی .

 

بخصوص سوره کوثر رو که به عربی و انگلیسی یاد گرفتی و خیلی شیرین اجراش می کنی یکی از

درخواستهای همه توی مهمونی ها بود و بخاطرش مرتب تشویق می شدی . شنیدن یک سوره قران از زبون

یه فرشته آسمونی مثل تو حقیقتا شیرین و دل نشین بود . روز چهارم فروردین هم که شنیدیم دختر عموت

فاطمه زهرا دنیا اومده خیلی خوشحال شدیم . با کوله باری از شادی و نشاط  و البته برای تو همراه  کلی

عیدی برگشتیم مشهد و الان مشغول دیدی و بازدید های عید تو مشهد هستیم . من و تو هر روز خونه

  می مونیم و با هم تا اومدن بابا کلی خوش می گذرونیم . فرصتی که شاید مدت زیادی بود نداشتیم .

دخترم زندگی من به لبخند تو وابسته است پس همیشه بخند و به من لذت زندگی کردن در

کنار شیرینی لبخندت رو ببخش

 

.9292

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آویسا
2 مرداد 92 13:58
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com راستی الان عکسم تو صفحه اصلی وبلاگ هم هست. Niniweblog.com
مامان مليكا
9 مرداد 92 12:38
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تینا حسنی می باشد